Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Θύμα της κρίσης ή κάτι άλλο o γνωστός διαφημιστής Μιχάλης Κριάδης;



Διίστανται οι απόψεις περί οικονομικού αδιεξόδου σε ό,τι αφορά την αυτοκτονία του γνωστού Έλληνα διαφημιστή Μιχάλη Κριάδη. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πληροφοριών η οικονομική κατάσταση της εταιρείας Vitamin στην οποία ήταν μέτοχος και γενικός διευθυντής, σε συνδυασμό με την πρόσφατη συνεργασία – συγχώνευσή της με τον γνωστό και υγιή όμιλο Karamella, δεν αποδεικνύουν το σενάριο του οικονομικού προβλήματος. Αποτέλεσμα αυτών είναι η αστυνομία να ψάχνει και προς άλλες κατευθύνσεις. Μάλιστα σε αντίθεση με τις πρώτες πληροφορίες περί οικονομικού ανοίγματος του γκρουπ Vitamin στην υπόθεση του ALTER πηγές αναφέρονται σε χαμηλή έκθεση που δεν ξεπερνά το 1,5 εκατ. ευρώ και σε προσωπικό άνοιγμα του κ. Κριάδη που με δυσκολία θα έφθανε πάνω από τα 400 χιλ. ευρώ.

Άνθρωπος χαμηλού προφίλ, με περισσότερο «δημιουργική» παρά οικονομική παιδεία στις business της διαφήμισης, ο επιχειρηματίας δραστηριοποιήθηκε στη διαφήμιση από τα τέλη της δεκαετίας του ’70. Με εξειδίκευση στα οπτικοακουστικά, δημιούργησε μια εταιρεία που είχε ως πεδίο δράσης της κυρίως τα εφέ και τη λειτουργία για events μεγάλων ομίλων ενώ πριν από λίγο διάστημα υπέγραψε συμφωνία συγχώνευσης με τον όμιλο Karamella της κας. Αγάπης Βαρδινογιάννη. Το νέο επιχειρηματικό δίδυμο μάλιστα κατόρθωσε και υλοποίησε παρά την κρίση την επιτυχημένη καμπάνια του Allou Fun Park και συμμετείχε στο διαγωνισμό για το μεγάλο spec του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που έφθανε στο 1,6 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η προσωπική οικονομική κατάσταση του επιχειρηματία δεν δικαιολογεί οικονομικό πρόβλημα. Από τα δραματικά πάντως στοιχεία ήταν το γεγονός πως η κόρη του Μιχάλη Κριάδη η οποία συνεργάζεται στην εταιρεία, παραβρισκόταν στο κτήριο την ώρα της αυτοκτονίας του πατέρα της. Άνθρωπος με ευρεία παιδεία, ο διαφημιστής διατηρούσε φιλίες με ανθρώπους του πνεύματος όπως για παράδειγμα ο γνωστός σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής.



Δεν υπάρχουν σχόλια: